En podd om garn – avsnitt 8

I avsnitt 8 är jag trött, väldigt trött…så jag säger att det är avsnitt 7. Jag skyller på att en rejäl förkylning vad på ingång när jag spelade in. Du hittar poddavsnittet här.

Som vanligt pratar jag om vad jag har stickat och vad jag stickar på. Lite garn har jag köpt också…Jag har ju en liten plan om att minska min garnstash och under januari månad blev det ett minusresultat i stashen! (här är det bra med minus)!!

Jag visar också mina blivande vantar som jag rundkrokar.

Brukar ni laga era sockor? Jag har hittills inte gjort det en enda gång – förrän nu. Ett par av mina favoritsockor har fått några små hål men nu är de lagade, i en annan färg  🙂

Mönsterlänkar:

Lush

Sins

Jolly Jacket

Monkey

Blåbärssockor

Lilla Summer Dawn

 

Kommentera

