En podd om garn – avsnitt 7

En podd om garn – avsnitt 7 hittar du här. Lit mindre barn denna gång men inte helt barnfritt….

Jag pratar stickningar, färdiga och pågående och lite garn. Och lite annat skulle jag också tro… En nackdel med att spela in utan anteckningar och utan att anteckna direkt efteråt är att jag kommer knappt ihåg vad jag pratar om. Men jag pratar också lite om förra årets stickmål, vantar och koftor… Och lite om årets stickmål. Som kanske inte är lika detaljerat, kanske att jag måste strukturera upp det.

Länkar (och det kan vara så att jag sagt att jag ska länka hit och dit men jag kan ha glömt vad jag skulle länka till):

Jolly Jacket 

Simple House Slippers 

Sockor

Mössa

Signe

Tvåändsstickade vantar

Lush

Nurmilintu

Snis

Ramona

Stickamerakoftan, mönster finns här.

Grå kofta, inspirerad av Summer Dawn

Jag tror att det var allt som skulle länkas. Saknar ni någon länk så säg till! Ha en bra dag!

Kommentera

