En podd om garn – avsnitt 6

Avsnitt 6, men jag tror att jag säger 5? Jag var lite snurrig på inspelningsdagen… Jag spelade in dagen före julafton men efter det så har all teknik strulat för mej men jag hoppas på att det funkar nu. Om det funkar så finn avsnitt 6 att hitta här.

Jag pratar som vanligt om garn och stickning, färdiga alster och pågående projekt samt om garn jag köpt, jag köper alltid en massa garn…

Jag avhandlar ännu ett av mina stickmål för 2015, denna gång var det ”stickat till halsen”.

Mönster jag pratar om:

Whorl

Styltakrobaten

Leaving cowl

Dauphine

Lattice

Tailwind, Medvind

Nerifrån

Lush

Signe

Tågsockor

 

Sen hade jag planer på att berätta om vad som kommer att hamna på stickorna men då kom barnen in och vi önskade er alla ett gott nytt år istället!

Kommentera

