En podd om garn – avsnitt 5 

Avsnitt 5 av En podd om garn finns nu här.

Ni hittar mej på ravelry och instagram som blandbarnochgarn.

Som vanligt pratar jag om garn och stickning, visar vad jag stickat och vad jag stickar på. Nämner ett av 2015:års stickmål jag hade – att sticka 12 par sockor till mej själv. Det har jag nu och ni får se alla sockor.

Olika mönster jag pratar om:

Lush

Monkey

Crocus

Spring river the Socks

Halvhöga sockor

Solskenssockor

Hmm, tyckte att det var många fler när jag pratade. Å andra sidan är det fler mönster som jag har stickat om och några som jag inte har mönster till…

Kommentera

