En podd om garn – avsnitt 2

Efter en massa tekniska krångel finns nu ett nytt avsnitt!! Här hittar du avsnitt 2.

Jag pratar garn och stickning.  Jag ber också om ursäkt för den dåliga kvalitéen, inte den bästa kameran i denna dator…Hoppas husets egna dator har vaknat till liv tills nästa gång.

De mönster jag nämner är:

Nurmilintu

Sweet Olive Sweater

Övriga mönster har jag antingen fått på kurs eller designat själv (och då inte skrivit ned).

Böcker

Tvåändsstickat – Birgitta Dandanell, Ulla Danielsson, Kerstin Ankert (red). I den här boken finns mönster till vantarna jag stickar.

Livets aviga och räta – Kate Jacobs

Kommentera

